ALUEYHDISTYKSET

Tärkeä osa Golden Ringin toimintaa ovat sen alueyhdistykset, jotka järjestävät toimintaa paikallisesti niin itsenäisesti kuin yhteistyössä Golden Ringin kanssa. Alueyhdistykset hoitavat usein myös yhdistyksen erikoisnäyttelyiden ja mestaruuskokeiden järjestelyt.

Alueyhdistyksen jäseneksi haluavan tulee olla Golden Ringin jäsen, mutta Golden Ringin jäsenet eivät ole automaattisesti alueyhdistyksen jäseniä. Ole siis suoraan yhteydessä alueesi yhdistykseen liittyäksesi jäseneksi. Alueyhdistykset eivät peri omia jäsenmaksuja vaan ne saavat tukea Golden Ringiltä jäsenmääränsä mukaisesti sekä omalla varainkeruullaan.

Mikäli olet kiinnostunut alueelliseen toiminnan käynnistämisestä, niin ole yhteessä yhdistyksebn sihteeriin sihteeri (at) goldenring.fi

Niillä paikkakunnilla, joissa ei ole Golden Ringin alueyhdistyksiä, kannattaa kääntyä Suomen Noutajakoirajärjestön paikallisten yhdistysten puoleen.

Kuopion Seudun Kultaiset ry

Yhdistys on perustettu v.1995. Toiminnan tarkoituksena on järjestää monipuolista harrastustoimintaa Kuopion alueen kultaisillenoutajille omistajineen.

Pohjois-Pohjanmaan Kultaiset ry

Yhdistyksen tarkoituksena on saada alueemme harrastajat matalalla kynnyksellä mukaan toimintaamme. Tarjoamme monipuolista harrastustoimintaa kysynnän mukaan kultaisillenoutajille pääasiassa Oulun seudulla mm. taipumuskoe-, nome-, mejä-, rally-toko- ja näyttelytreenejä, sekä ohjausta arkitrimmaukseen.

Tervetuloa meidän kotisivuille ja seuraa meitä Facebookissa.

Porin Seudun Kultaiset ry

Toimintaa kultaisille ikään, kokoon ja ulkonäköön katsomatta! Porin seudun kultaiset on tammikuussa 2006 perustettu yhdistys, jonka tarkoituksena on järjestää monipuolista toimintaa Porin alueen kultaistennoutajien omistajille

Lämpimästi tervetuloa mukaan leppoisaan joukkoomme !!

Seuraa meitä Facebookissa!

Pääkaupunkiseudun Kultaiset ry

Toimintamme tarkoitus on saada liikkeelle kaikki kultaisten omistajat ja koirat- vanhat ja nuoret, kilpailijat, lenkkikaverit ja sohvallalojujat.

Toivomme pystyvämme tarjoamaan juuri sinulle mahdollisuuden kokeilla eri harrastusmuotoja, pääasiana ei tarvitse olla kilpailu-ura, vaan mukava yhdessäolo ja iloinen, toiminnallinen koira.

Turun Seudun Kultaiset ry

Turun Seudun alueyhdistys on GR:n ensimmäinen alueyhdistys ja se on perustettu keväällä 1995. Yhdistyksen toiminta on tarkoitettu kaikille alueen kultaisennoutajan omistajille koiran ikään, kokoon ja ulkonäköön katsomatta.